PKD با سوزش درد در کلیه چپ
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

PKD با سوزش درد در کلیه چپ

PKD با سوزش درد در بیماری کلیه پلی کیستیک کلیه چپ اغلب با درد کلیوی یا کمر درد همراه است، و برخی از بیماران مبتلا به PKD درد در کلیه چپ در شعله های آتش شکایت دارند. سپس، بیماران باید خواهید را به برخی از داروهای برای مدیریت درد خود را در کلیه ها.

این بیماری ارثی کلیه باعث کیست های متعدد در هر دو کلیه را توسعه دهد. با گذشت زمان، کیست های کلیوی بزرگتر و بزرگتر می شوند. اگر کیست کلیه چپ یک کلیه بیش از حد بزرگ رشد می کند، ستم بافت های اطراف خود و کشیدن اعصاب کلیوی در این بافت ها. این کیست بزرگ کلیوی می تواند درد شدید شود.

اگر بیماران کیست بزرگ کلیوی، هر ضربه به شکم می تواند کیست کلیه به پارگی منجر به کیست هموراژیک.مایع خروجی این کیست های کلیوی بافت ها و اندام های اطراف خود را گسترش دهد. سپس، بیماران باید از عفونت و یا سوزش درد در کلیه چپ رنج می برند.

چگونه برای مدیریت سوزش درد در کلیه چپ؟

با توجه به علل درد در کلیه بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، مسکن کمی برای کنترل درد بیماران کلیوی انجام دهد. به نظر از این، برخی از داروهای خانگی پیشنهاد برای از بین بردن درد سوزش بیماران در کلیه چپ.

بقیه علمی: برای تسکین کمر بیماران مبتلا به PKD درد باید استراحت در بستر بیشتر و جلوگیری از فعالیت های شدید جسمی، به ویژه هنگامی که آنها نیز هماچوری داشته باشد.

برنامه رژیم غذایی: بیماران باید یک پروتئین با کیفیت بالا، ویتامین و طرح گوارش رژیم غذایی ساده را دنبال کنید. علاوه بر این، این بیماران پیشنهاد نوشیدن آب بیشتر و افزایش حجم ادرار.

دوش -Take و جلوگیری از شستن در وان آب: این می تواند باکتری ها و ویروس هایی که از طریق دستگاه ادراری وارد بدن جلوگیری می کند.

شرایط درمان برای کاهش کیست های کلیوی: فقط اگر تمام کیست های کلیه به اندازه کوچک خود کاهش می یابد، بیماران می توانند درد خود را در کلیه ها از ریشه از بین بردن. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان است که می تواند کمک به مقابله با کیست های کلیه PKD از ریشه است تنها. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید یک دکتر آنلاین مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 4712
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: